خبرهای داغ:
مسوول سازمان بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

پیشگیری از مشکلات زیست‌محیطی و چالش بحران آب روستای کوچار، با اقدام جهادگران بسیج سازندگی 

پیشگیری از مشکلات زیست‌محیطی و چالش بحران آب روستای کوچار، با اقدام جهادگران بسیج سازندگی 
سرهنگ صادقپور از احداث کانال آب کشاورزی روستای کوچار توسط جهادگران بسیج سازندگی به منظور پیشگیری از مشکلات زیست‌محیطی و کمبود آب خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۸۵۰۵
|
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹

 

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ مهدی صادقپور مسئول سازمان بسیج سازندگی استان قزوین به همراه جانشین و مدیر فنی این سازمان با حضور در روستای کوچار شهرستان البرز از طرح آبخیز تا جالیز(کشاورزی) این روستا بازدید کردند.

 

سرهنگ مهدی صادقپور در حاشیه این بازدید در گفتگو با بسیج با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اقدام جهادی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ با روحیه جهادی می شود کوه های مشکل را از جا کند.

 

وی گفت: با رهاسازی و جاری شدن پسماندها و فاضلاب کارخانه ها و کارگاه های تولیدی که در مجاورت روستای کوچار شهرستان البرز قرار گرفته اند برخی از زمین های اهالی این روستا دچار آلودگی شده که با جاری شدن آب در سطح آن زمین های دیگر را نیز آلوده خواهد کرد.

 

سرهنگ صادقپور اظهار کرد: جهادگران بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با همکاری اداره کل جهادکشاورزی استان قزوین به منظور هدایت آب کشاورزی و استفاده بهینه از آن عملیات اجرایی ساخت کانال آب کشاورزی روستای کوچار البرز را آغاز کردند.

 

گفتنی است؛ روستای کوچار با جمعیت ۴۱۰ خانوار در شهرستان البرز واقع شده است.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار